laatste dag in NL - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu laatste dag in NL - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu

laatste dag in NL

Door: wilfred

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

02 November 2012 | Nederland, Arnhem

Hallo, allemaal. Eindelijk is het dan zover. Morgen vlieg in naar Peru om me daar te settelen. T'is wel spannend maar heb er vreselijk veel zin.
De afgelopen weken waren erg hectisch. Veel regelen m.b.t. verzekeringen, uitschrijven gemeente, belastingdienst, tickets, woning in orde maken, afzeggen Nuts-bedrijven, e.d. (wat uiteraard nooit in 1 keer goed kan gaan) Uiteraard ook mijn spaans verder leren, verdiepen in Cusco en Peru. Kan zo nog wel een tijd doorgaan. Het meest grootste was de verkoop van mijn woning. (met dank aan mijn zwager Vincent en ma, anders was dit vrijwel onmogelijk geweest)
Het afscheid van vele vrienden/vriendinnen en bekenden was soms emotioneel en soms ook weer niet. Vaak lastig als je alleen thuis zit daarna.
Eindelijk ga ook ook mijn liefje Lula weer zien. (skype is leuk maar anders) De 1ste 3 dagen (3,4 en 5 november zijn we samen in Lima om ff bij te komen na alle spanningen van het geregel) 6 november door naar Cusco waar ik dus ga wonen.
Ik zal jullie verder op de hoogte houden (later ook met fotoos) Het ga jullie allemaal goed en bedankt voor de lieve woorden en attenties. En wie weet tot in Peru.
Liefs Wilfred

  • 02 November 2012 - 12:51

    Henk Jacobs:

    Hoi Wilfred,

    Sterkte met de laatste emotionele afscheidsbezoeken en een hele goede reis! Ik hoop dat je een snelle en goede vlucht gaat krijgen zodat je snel bij Lula kunt zijn. Geniet samen en héél veel geluk Samen!!

    Ik blijf op de hoogte via deze site. Super leuk om je verhalen te lezen!!
    Groetjes van Henk Jacobs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilfred

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 57237

Voorgaande reizen:

05 November 2012 - 31 December 2020

wonen in peru

Landen bezocht: