Peru-Bolivia - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu Peru-Bolivia - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu

Peru-Bolivia

Door: Wilfred

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

28 December 2013 | Peru, Cuzco

Hola todos,
Een hele lange tijd niets meer geschreven. Was de site vergeten, hahaha. Inmiddels meer als een jaar achterheen woonachtig in Cusco. Bevalt me heel erg goed.
Het opzetten van het reisburo is nog niet van de grond gekomen. Reden nu is dat ik zelf reisbegeleider ben voor Koning Aap/Shoestring.
Op dit moment zit ik Potosí, in Bolivia. De groep is erg klein. Nu 4 reizigers (2 zijn in La Paz naar huis gegaan omdat 1 vrouw erge pijn had in haar rug). De vorige groep bestond uit 18 personen. De reis begon in Lima en toen door naar Paracas-Ica-Nazca-Arequipa-Puno-La Paz-Uyuni-Potosí. We gaan nu verder naar La Paz-Copacabana-Cusco-Aguas Calientes (Machu Picchu)-Cusco en terugvliegen naar Lima. De groepen zijn erg leuk en erg verschillend.
Zelf ben ik beroofd in de bus van 300 dollar. Balen dus.

Gelukkig met oud en nieuw zijn we in Cusco. Kan ik het thuis vieren. Niet te gek omdat we 1 januari vroeg weggaan naar Aguas Calientes.
Na de reis weer de dagelijkse bezigheden oppakken zoals, eten koken, inkopen doen, kamers in orde maken voor de studenten die komen, rondleidingen geven door Cusco voor de nieuwe studenten. 6 januari alweer de eerste rondleiding voor 2014, verder repareren wat stuk is, af en toe ergens een laminaat vloertje leggen, enz.

Ook hebben we een eigen website van het huis op facebook. casaqinti arteaga

Nou, ik zal nu niet mer zolang op me laten wachten met de updates.

Iedereen en goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2014.

Groeten vanuit Zuid-Amerika,
Wilfred

• 28 December 2013 - 22:09

Wouter Matzinger:

Ha Wilfred, leuk weer eens van jou te horen. Mooi dat je werk hebt als reisleider, wil ik misschien ook nog wel eens gebruik van maken. Ook goed, gezond en leuk 2014! Groet, Wouter

• 29 December 2013 - 18:26

Liz:

Klinkt goed wilfred!
    Keep up the good work!
    Jullie ook een fijne jaarwisseling!

X liz

• 30 December 2013 - 12:47

Derk Jan:

fijn te horen dat het goed gaat.

gelukkig nieuwjaar

• 31 December 2013 - 15:33

Vincent:

Ha Wilfred, leuk om weer eens wat van je te horen! Fijne jaarwisseling daar!

• 16 Januari 2014 - 17:01

Fam.onstein:

Wilfred nog de beste wensen en veel succes met je reizen.