De 1ste week in Peru - Reisverslag uit Cusco, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu De 1ste week in Peru - Reisverslag uit Cusco, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu

De 1ste week in Peru

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

11 November 2012 | Peru, Cusco

Hola todos, even een update na de 1ste week in Peru. Zoals ik eerder heb geschreven zijn Lula en ik 3 dagen in Lima gebleven na mijn aankomst. Zondags zijn in Lima veel straten afgesloten zodat de kinderen kunnen spelen in de straten. Ook zijn er dan veel activiteiten, zoals danslessen, muziek, kunst, enz. Ook nog een kleine aardbeving(temblores) gehad in Lima. Na lima met de bus (21 uur) naar Cusco. Zoals gewoonlijk niet kunnen slapen. Normaal gesproken (wat is normaal in Peru) draaien ze films van Silvester Stallone, Bruce Willes of Steven Seagal. Oftewel actiefilms. Nu 3 films met humor, die niemand begreep. Kies ik toch voor actie.
Bij aankomst werd ik welkom geheten door de hele familie. Erg fijn. Het is allemaal zo vertrouwd dat het net lijkt of ik maar 1 week weggeweest ben ipv.1,5 jaar. De 1ste paar dagen rustig aangedaan en af en toe wat bekenden opgezocht. In de familie waren bij aankomst 2 amerikanen. Erg grappige lui. Inmiddels is er een zwitsers meisje, Maya bijgekomen. Haar inmiddels een rondleiding door Cusco gegeven. Het weer is hier prachtig. Om 7 uur s`ochtends zon tot 17.00 uur. Circa 23 graden en bijna geen regen, terwijl het nu het regenseizoen is. Cusco is zoals de meesten wel weten van mij, erg relaxt. Ik hou ervan, voel me helemaal thuis.
Vrijdag in het huis enkele zaken gerepareerd die stuk waren. Zaterdag wat boodschappen gedaan voor de tuin met Fabriz en Lula.S`avonds met de vrijwilligers (Michel, en Maya), Fabriz en Lula wat spelletjes gedaan en gedanst! Ja ja, je leest het goed, ik heb gedanst, haha. De wals op Andrè Rieu. Vandaag, zondag gaan we zo met 7 personen naar de wedstrijd Garcilaso-Callao in Cusco. Nou, dit was het voor nu. Iedereen veel plezier in Nl en liefs van iedereen hier.

  • 12 November 2012 - 08:34

    Derk Jan:

    klinkt als een warm welkom,
    bljif genieten jongen

  • 12 November 2012 - 09:25

    Diane:

    Hi Wilfred,

    Dat is lang geleden. Wat goed om te lezen dat je nu voorgoed vertrokken bent naar Peru. Je droom die eindelijk uitkomt.
    Veel geluk en geniet van al de uitdagingen die op je pad zullen komen.
    Groetjes Diane

  • 12 November 2012 - 17:09

    Vincent:

    Wordt het niet tijd om nu gewoon iets nuttig te gaan doen.
    De rest van je leven aleen maar vakantie! Zou je wel willen, maar helaas ben je daar nog te jong voor. HA HA

  • 12 November 2012 - 17:20

    Simone:

    Wilfred, super om zo op de hoogte te blijven! het klinkt allemaal erg goed. Ik krijg zin in vakantie! Groetjes Simone

  • 13 November 2012 - 08:39

    Gerard:

    Hola amigo!
    goed om te horen dat het bevalt maar ik had niet anders verwacht. Nu lekker je draai zien te vinden.
    Veel plezier! groeten ook aan Lula, Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilfred

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 57266

Voorgaande reizen:

05 November 2012 - 31 December 2020

wonen in peru

Landen bezocht: