aakomst Lima - Reisverslag uit Cusco, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu aakomst Lima - Reisverslag uit Cusco, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu

aakomst Lima

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

05 November 2012 | Peru, Cusco

Hola allemaal,
Na een goede vlucht van 12.45 uur, zaterdag aangekomen in Lima. Bewolkt maar 18 graden. Lula wachtte me op en het was heerlijk haar weer te zien. ´s avonds ff Lima in gegaan om wat te eten en te drinken. Zondag heerlijk samen ontbeten bij La Lucha (bij Parque Kennedy). In de krant lazen we dat er een aardbeving was geweest in Lima, die zaterdagavond. 4.7 op de schaal van Richter. In Arequipa 5.2. We hebben er helemaal niets van gevoeld. Er waren wel veel mensen die buiten hebben gestaan ivm de trillingen.
Daarna met de lokale bussen naar Plaza Mayor. Wat een bussen en wat een taxi´s (als het die naam mag hebben). Het blijft me verbazen. Ook wat een gigantische stad! Circa 11 miljoen inwoners, schat men. Ondertussen ook 2 bustickets gekocht om maandag naar Cusco te reizen. Weer een reis van 21 uur.
Wat mij verbaasde in Lima is dat de stoplichten aangeven hoeveel seconden je nog moet wachten. Niet dat iedereen zich er aan houdt, maar toch. Niet iets echt peruaans.
Nou, tot de volgende keer (met fotoos) Maar ja, eerst maar ff de busreis zien te overleven, haha.
Liefs Lula en Wilfred

• 07 November 2012 - 17:20

Yvonne De Vries:

Hoi Wilfred,

Eindelijk weer thuis, ik hoop dat het voor jou zo voelt bij Lula in Cusco.
    Ik ga je volgen onderweg je droom volgend zoals wij jou een "droomsteen"
    hebben meegegeven.

Heb vertrouwen, ten eerste in jezelf en heb LIEF !

Harte groet,

Yvonne

• 08 November 2012 - 15:30

Derk Jan:

Fijn om van je te horen.
    Ik hoop dat je veilig bent aangekomen in Cusco.

geniet van het weerzien en hou ons op de hoogte.