voorbereiden - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu voorbereiden - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu

voorbereiden

Door: Wilfred

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

01 Juni 2010 | Nederland, Beuningen

hallo iedereen,

Lange tijd geleden maar hier is weer een stukje van mij. Sinds mijn terugkomst van 20 juni 2009 ben ik meteen 23 juni aan het werk gegaan tot en met nu. Dus heb nu wel weer een vakantie verdiend.
En ja, waar ga ik naar toe? Je raadt het al, naar ..... Peru!
Ik ga samen met een vriend annex ex-collega Peter voor 3,5 week. We vertrekken 17 juni as.
Ik zal weer vaker wat van me laten horen en wat fotoos zetten. Nou, tot snel dan maar weer.


groetjes Wilfred

  • 02 Juni 2010 - 20:26

    Truus:

    Hallo Wilfred,
    Je kent me helemaal niet, dus ik zal me even voorstellen: ik ben dus Truus en de vrouw van Rob. Peter weet nu wel hoe het zit.
    Ik wens jullie fijne tijd in Peru. Groetjesssss

  • 03 Juni 2010 - 06:11

    Derk Jan:

    weer het vetrouwde contact.

    veel plezier in je tweede vaderland


  • 03 Juni 2010 - 09:54

    Saskia:

    niet té veel pisco sour daar hé ;-)

  • 07 Juni 2010 - 10:34

    Annemiek:

    Hé Veen, inderdaad lang geleden en veel gebeurd. Wens jullie een hele fijne tijd en het is vast weer een beetje thuis komen voor je.

  • 07 Juni 2010 - 18:54

    Marthijn Jansen:

    Hey Wilfred,

    Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt!

    Ben net dit weekend terug gekomen van een rondreis in Andalucië. Samen met twee kleine kinderen ook een uitdaging, maar het ging goed.

    Heel veel plezier en wie weet, tot snel!

    Groetjes
    Marthijn Jansen

  • 13 Juni 2010 - 18:54

    Anita:

    Hoi Wilfred,
    Heel veel plezier daar in Peru en de groetjes aan Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilfred

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 57267

Voorgaande reizen:

05 November 2012 - 31 December 2020

wonen in peru

Landen bezocht: