terug - Reisverslag uit Lima, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu terug - Reisverslag uit Lima, Peru van Wilfred Veen - WaarBenJij.nu

terug

Door: Wilfred

Blijf op de hoogte en volg Wilfred

18 Juni 2010 | Peru, Lima

hallo allemaal,

Tsja, na exact, op de dag af een jaar, weer terug in Peru. Alles is wel heel vertrouwd en herkenbaar. Voel me meteen weer thuis.
Na een lange dag vanuit NL naar Lima te zijn gereisd werden we door Hester (een vrijwilligster uit Cusco 2008 ) opgehaald. Zij is teruggekeerd naar Peru en woont nu in Lima voor een klein jaar. Met ons 3en s avonds wat gedronken en oude herinneringen opgehaald.
s avonds zijn we vroeg naar bed gegaan wanrt we wilden de volgende dag wel wat zien van Lima. Zij bleef overnachten in het hostel van Peter en mij. De volgende ochtend met ons 3en door Lima gezworven. (wel eerst ff Duitsland zien verliezen van Servie)
Heb weer een b-tje als reisleider gefunctioneerd. Wist bijna alles nog zo te vinden. Als je Lima een b-tje kent is het een mooie stad.
Hester ging s avonds naar huis, maar we zien elkaar over 3 weken weer in Lima. Ga haar toch een beetje missen, was als vanouds om haar weer te zien.
Morgen nog 1 dag Lima samen met Peter en dan een busreis van 21 uur naar Cusco waar ik 1,5 jaar heb gewerkt. Heerlijk, zie er naar uit.
Goed, het volgende verhaal komt over circa 1 week met wat fotoos.

liefs Wilfred

• 19 Juni 2010 - 11:28

Hester:

Geniet ervan!!! En tot over drie weken

• 20 Juni 2010 - 18:56

Antoinette:

Hoi Wilfred en Peter. Wat leuk om weer wat van jouw/jullie belevenissen te lezen. Tis trouwens niet warm daar maar hier is het echt koud, zo'n 14 gr en veel en koude wind. Genieten jullie maar lekker en ben benieuwd hoe het verloop is. groetjes van Antoinette voor jullie beiden.

• 21 Juni 2010 - 11:42

Lizzy:

Hi Hombre,

Time flies, zo ben je weer in Peru!

Geniet van je vakantie, beetje WK kijken, je Spaans weer ophalen, contacten nieuw leven inblazen. een baco op z'n tijd en de peruaanse musica!

Take Care
    Lizz